انتفاضه و ماهیت صهیونیسم (۲)

بسم الله الرحمن الرحیم

انتفاضه و ماهیت صهیونیسم (۲)

آورده اند که در سال ۷۰ میلادی ” تیتوس رومی ” به اورشلیم حمله برد و عده زیادی از یهودیان را کشت و هیکل سلیمان را خراب نمود و بقیه نیز در سرتاسر جهان پراکنده شدند و بساط حکومت و دولت و کشورداری یهود در هم پیچیده شد ، یهودیان از این تاریخ در کشورهای مختلف بصورت اقلیت هایی زندگی کردند و آنچه به فلسطین مربوط است اینکه در پایان جنگهای خونین صلیبی ( ۱۰۹۵ تا ۱۲۴۸ م ) فقط چند خانواده در نابلس و رمله به حال اختفا می زیسته اند و علاوه بر آن در سراسر اروپا یعنی جهان مسیحیت یهودیها را همدست شیطان ، قاتل مسیح و جادوگر و ساحر دانسته و مورد خطاب و سرزنش قرار می دادند ، به راستی چرا چنین جوی در سراسر عالم علیه یهودیت جریان داشت ؟ موضوع چیزی جز این نبوده که قشری از رباخواران ، سودجویان و بازرگانان انعطاف ناپذیر این حکام بودند و همیشه در صدد پرورش سیاسان و خناسان بوده اند تا جائیکه در برهه های مختلفتاریخی موجبات آزار و اذیت یهودیان را فراهم آورده اند ، بعنوان مثال در سال ۱۲۹۰م ادوارد پادشاه انگلیس و به سال ۱۳۰۶م فلیپ پادشاه فرانسه فرمان نفی بلد و در سال ۱۳۶۰م حکام مجاری اقدامات سختی را علیه یهودیان صادر کردند تا جائیکه به سال۱۳۱۵م یک راهب مسیحی با خطابه های آتشین خود احساسات عمومی را برانگیخت و موجبات قتل عام گستردۀ یهودیان را فراهم کرد؟[۱] و در همه اینها مقتولین ، نفی بلد شده ها ، شکنجه دیده ها ، همه از عوام پیروان حضرت موسی(ع) بودند و برنده های واقعی که به نام یهودی بودن اشک تمساح ریخته و بر اقدام و عمل خود رضایت داشته اند صهیونیستها بوده اند ، با توجه به همین نکات قابل تامل تاریخی است که فلسفۀ صهیونیسم را می شود فهمید ، و با توجه به همین مسائل است که آقای ” مناخیم برنیکو ” صهیونیست معروف می گوید : امروز صهیونیسم تنها می تواند یک مفهوم داشته باشد ، این نهضت وسیله ای است برای یک گروه منتخب که اتفاقاً من عضوی از آن هستم خوشایند می باشد.[۲] و به خاط همین مسائل بود که خمینی کبیر(ره) در ورای ذهنها و فکرهای ساده اندیش . مغفول عصر حاضر فریاد می زد که ” یهودیان حسابشان از صهیونیستها جداست . ” [۳]

از روزی که ” دوران پراکندگی ” یا آوارگی یهود آغاز شد ! ؟ و از روزی که صهیونیستها رفته رفته بر مراکز مالی ، تجاری و نهایتاً رسانه ای و سیاسی قدرتها نفوذ کردند و تا اواخر قرن نوزدهم که حلقه های این زنجیر محکم و محکمتر می شد ، صهیونیسم بین الملل بر سازماندهی خود افزوده و داد مظلومیت و آوارگی و … خود را در قالب ادبیات ، رمان و انواع شیوه های فرهنگی گسترده و بر بازگشت یهودیان به فلسطین تاکید داشته اند که در این مرحله نیز مثل همیشه بازی خوردگان و توسری خورها و تاوان سیاستهای صهیونیستها را همیشه قوم بی خبر و گول خورده و عوام یهود پرداخته است با این عنوان تحریف شده از تورات که همیشه به شکل شعاری در دست خاخامهای صهیونیست که : ” به اخلاف تو ، این سرزمین را ، از رود مصر تا شط بزرگ ، شط فرات عطا می کنم . ” [۴] حال برادر و خواهر مسلمان ، من و تو و فریادهای اماممان را بدرستی خواهیم فهمید که تذکر می داد هدف صهیونیسم حاکمیت از نیل تا فرات است ؟! و صهیونیستها به هیچ وجه به مرزهای کنونی بسنده نخواهند کرد ! ” دیوید بن گوریون ” می گوید : مرزهای آمال صهیونیستی را مردم یهود تعیین می کنند و هیچ عامل خارجی نمی تواند آن را محدود سازد . [۵]

براستی کدام تضمین وجود دارد تا تحریف دیگری در تورات صورت نگیرد و صهیونیسم آیۀ دیگری از آن را با عنوان از نیل تا تخت سلیمان شیراز بدست بدست خاخامهای صهیونی علم نکند ، به بهانه اینکه سلیمان نیم نگاهی به شرق و شیراز و ایران کرده است ؟ و به درستی بر همین پایه فکری جعلی است که عناصر گول خوردۀ یهودی برای صهیونیستهای غاصب قدس در شیراز و ایران جاسوسی می کنند ؟! وقت آن رسیده که پیرامون حضرت موسی کلیم(ع) صفوف خود را از صهیونیستها جدا کنند و اجازه ندهند بیش از این فرزندان خود را قربانی توطئۀ این قشر ضد بشری و حتی ضد یهودی کنند ، چرا که ” هرتصل” بنیانگذار صهیونیسم به صراحت اعلام می داشت : من تابع یک نیروی مجرکۀ مذهبی نیستم ، [۶] و یا ” لرد کرزن ” در جریان تهیۀ طرح پیش نویس قیمومیت انگلیس بر فلسطین آورده که : من اصلاً نمی توانم هیچ ارتباطی بین یهودیان و فلسطین که حدود ۱۲۰۰ سال قبل به این طرف اصلاً وجود نداشته ، پیدا کنم . تا به بهانه آن یهودیان را در ادعاهایشان نسبت به سرزمین فلسطین محقق بدانم .[۷] به امید روزی که کاخهای ستم صهیونی بدست فرزندان برومند پرورش یافته مکتب حسینی(ع) فرو ریزد و نقاب از چهرۀ نفاق و تزویر مستکبرین برافتد ، انشاءا…

ذوالفقار صادقی

۵/۹/۱۳۷۹

 

والسلام

۱ – برای مطالعۀ بیشتر رجوع شود به : جهان زیر سلطۀ صهیونیسم – انتشارات سپاه .

۲ – تقی پور ، محمد تقی : توطئۀ جهانی ج ۱ ص ۳۴

۳ – مصاحبه امام(ره) باخبرنگار رادیو آلمان به تاریخ ۱۹/۸/۱۳۵۸ ، امام در برابر صهیونیسم ، انتشارات سپاه .

۱ – روژه گارودی ، تاریخ یک ارتداد ، ترجمه : مجید شریف صص ۳۵ و ۱۸۷

۲ – چامسکی – نوم ، مثلث سرنوشت ، ترجمه : هرمز همایون پور ص ۲۳۶

۳- روژه گارودی ، پیشین ص ۲۲

۴ – بذرهای توطئه ، گزیده اسناد وزارت خارجه انگلیس ، ترجمه : حسین ابوترابیان ص ۱۲۰

About ذوالفقار صادقی

Check Also

پرسش و پاسخ سیاسی (۵) رزمندگی در گردونه سیاست ورزی:

رزمندگی واژه ‌ای است که به زندگی جمعی در جغرافیای ایران در دهۀ شصت انسجام و به سلایق مختلف وحدت مثال زدنی بخشید و حال با احساس اینکه این واژه مفهوم ساز با خطر مواجه شده به شکل طبیعی مدعیان آن را وادار به واکنش می‌کند بدون آن که از خود سؤال کنند چه اتفاقی باعث چنین برداشتی شده است، با این ذهنیت در فضای مجازی وارد گود سیاست و سیاست ورزی شده‌اند بی‌توجه به این مهم که دفاع از آرمان‌ها بدون گذر از متن واقعیات جاری مردم را به خاک مذلت در سبک زندگی می‌نشاند. این بخش از مجادله نمودی از چنین فضایی می‌تواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *